aku perlukan motivasi.....

  A journey of a thousand miles begins with the first step; what a beautiful words, sentiasa memotivasikan langkah dan usaha pertamaku. Tapi sepanjang jalan nak mencapai apa yg dicita2 kan, perlulah ada perseverance dan istiqamah   kalau tak hangat2 tahi ayamlah jawabnya kan.

sepanjang perjalanan tu, kadang2 aku jadik malas  kdg2 aku rasa letih  kebanyakan masa aku seperti tak bersungguh dan bosan  selalunya aku suka bertangguh  kdg2 juga suka mengalah dan merungut

Lupakan semua yg menghalang kita apa mencapai apa yg kita inginkan   di samping berdoa pada yg Maha Esa  kerana hanya Dia yg Maha Berkuasa dan hanya kepada-Nya kita berserah di samping usaha yg tidak pernah putus.

kita perlu ada passion  dan keikhlasan  dan jangan pernah berhenti dan putus asa walaupun jalan kita penuh liku, ranjau dan duri  Percayalah pada diri  dan sentiasa bermuhasabah

Dan yg paling penting hidup dan mati kita hanya kerana Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang  Tunjukkan aku jalan yg lurus, Ya Allah!

Comments

Popular Posts