Semangat ku yang hilang...

Tiba2 aku rasa seperti orang yang hilang semangat....
aku rasa buntu dan rasa nak give-up...aku rasa sangat hopeless...


semester akhir ni aku rasa sgt heavy! assignments yang tak pernah habis buat aku rasa sangat risau, kelas Sabtu dan Ahad buat aku rasa sangatlah geramnya dan memikirkan 5 paper yg heavy utk final exam bulan depan buat aku sangat depressed.

masalahnya kadang2 aku rasa nak menangis tapi aku ni agak susah nak keluar air mata...ye ke? entahlah rasa macam sebak tak boleh nak release...huhuhu



tapi ni last hurdle aku! final semester dah ni...
 mana aku boleh patah semangat!
TAK....aku tak patah semangat, aku cuma mencari semangatku yang hilang....mencari ketenangan dan kekuatan...


teringat pulak mak aku selalu pesan "dalam hidup ni tiada yang mudah tapi tiada yang mustahil".....

cuma kadang2 aku rasa hidup ni terlalu memenatkan.... 
 takpe, ambil masa untuk relax, kita bukannya robot yang tiada perasaan kan...

mmmm.....belajar lagi best sebenarnya daripada kerja tau....betullll...
cuma bila dah ada family ni, kena buat banyak pengorbanan....tapi siapapun kita...hidup ni memang penuh dengan pengorbanan kan...

tetapkan matlamat, teruskan perjalanan, keep climbing and don't give up!

Comments

  1. Takpe dear....take ur time...we have a right to feel that way....TAPI, jgn stay lama2 dalam feeling tu...it's not good for us...
    Yayansmum pun kadang2 ada rasa macam tu...tp, apa yang yayansmum buat is yayansmum carik video2 kat youtube pasal mommies yang bersemangat waja...naik semangat balik!Iyerr...betul...hehhe...try la...^_^

    ReplyDelete
  2. TQ yayansmum....bagus idea tu, nanti saya try and share kat sini. Ingat pulak mak saya selalu kata dulu, kalau kita rasa susah, ada lagi org yg lebih dari kita kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts