selagi belum mencubanya...

saya tahu saya masih dalam mood exam....

tapi tiba2 saya terfikirkan suatu perkara yang hendak saya lakukan selepas exam ni...
saya rasa sangat bersemangat dan teruja utk melakukannya sebelum ini ...tetapi...tiba2 saya terfikir adakah saya mampu?
mmm...saya rasa mampu bukanlah soalnya kerana selama inipun banyak perkara yg saya rasakan di luar kemampuan saya, tetapi saya usahakan juga untuk melakukannya...kerana kita takkan tahu keupayaan kita sehingga kita cuba sehabis baik!

ya, saya rasa soalnya lebih kepada bakat...mmm...adakah saya berbakat? adakah bakat boleh diasah? adakah ianya semudah membaca nota untuk peperiksaan? opppsss....mana ada senang nak baca nota untuk exam...

tapi mungkin senang sikit belajar untuk exam daripada hendak melakukan sesuatu perkara yang kita minat tapi tanpa bakat semulajadi? mmmm...statement saya dah mula berbelit2 kan...

takpelah, abaikan saja bebelan saya yang entah apa2 ni ya....

Comments

Popular Posts