nota iklan

Wednesday, 1 June 2011

berat dah bertambah! saya kena exercise!

Aduhaiii....nampaknya berdiet dan membuat kerja2 rumah saja dah tak berjaya nampaknya nak menurunkan berat badan saya....mak aiiii....apa yang telah berlaku? huhuhu...sangatlah menakutkan....rimas lerr dengan lemak2 extra ni hehehe.....

apa nak buat yek....kena exercise jugaklah nampaknya.....mungkin hormon dan metabolisme saya dah berubah kot...tua dah ke? huhu...

terjumpa something menarik kat SINI....patutlah dorang ni body cantik je yek...
saya pun kena amalkanlah jugak satu dua exercise mcm dorang buat ni....masalahnya nak cari masa sesuai tu lerr yg susah sikit

mmmm....apa2pun...hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih...saya nak kurus!

tengoklah norjuma ni, cantiknya dia!


ni gambar terbaru dia dengan wardina...credit to facebook Wardina

c18mo.jpg

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...