Cerita yang menyentuh hati...

Pagi ini saya menyelak kembali helaian-helaian majalah Nur edisi Julai 2011, hajat asalnya memang untuk membaca kembali maklumat2 dan info menarik dan berguna. Kebiasaannya saya memang akan membeli majalah Nur setiap bulan, walaupun tidak melanggan namun seringkali saya memastikan agar saya tidak terlepas membelinya....kerana saya sukakan saiznya yang kecik dan comel dan juga kerana byk perkongsian2 menarik terutamanya berkaitan dengan wanita, fesyen, ibu bekerjaya dan sebagainya.

Namun kisah yang satu ini sangat menarik perhatian dan menyentuh perasaan saya....mungkin ramai juga yg telah mengetahui kisah ini, namun saya terpanggil untuk mengambil gambar helaian2 kisah ini dan kongsikan di sini. Semoga kita mendapat pengajaran dan ikhtibar dari secebis kisah kehidupan ini..... (mohon maaf kerana kualiti gambar tidak memuaskan dan barangkali menyukarkan pembacaan).

Di sudut hati saya memikirkan, sekiranya saya diuji sebegini, bagaimana agaknya keadaan saya? mampukah saya menjadi setabah mereka....Harapan dan doa saya, semoga Allah menguji saya dengan dugaan yang mampu saya menghadapinya....amin..










Saya begitu mengagumi ketabahan dan kekuatan hati ibu ini....




Comments

  1. Tabahnya dia...semoga kita juga diberikan ketabahan sebegitu...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah kan YM...semoga kita juga diberikan ketabahan sebegitu...

      Delete
  2. 2012..ya Allah..syurga janjiNya kepada sesiapa yang beriman..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts