Motivasi di mana2...

Masa zaman saya sekolah rendah dulu, saya ada sebuah buku kecik yg saya tuliskan dengan sebarang kata2 motivasi... yang biasanya saya dapat dari pembacaan...
Bila sekolah menengah, buku kecik telah bertukar kpd buku tebal hard cover bersaiz separuh drpd A4..
Bila saya di universiti, dinding bersebelahan katil dan dinding di meja study saya penuh dgn kad2 kecil bertulisan motivasi dan saya juga ada buku khas utk dituliskan sebarang kata2 motivasi yg saya dapat selalunya dari pembacaan juga...
Dan bila dah berumahtangga dan kerja, saya masih lagi ada buku khas itu.... dan dinding2 di kubikel/ bilik pejabat saya akan penuh dgn kata2 motivasi :-)

Sebab saya memang sukakan kata2 motivasi dan nampaknya memang saya sentiasa perlukan motivasi..... wahhh ni kes tak cukup motivasi lah ni yek! hehe...






Comments

Popular Posts