Puas hati dapat bershopping dengan voucher MPH!

Hari ni kan hari Jumaat...

Biasalah kan kaum2 hawa ni bila hari Jumaat dapatlah bershopping lebih sikit lepas makan tengahari hehe...

Rujuk sebelum ni entry tentang MPH voucher; punyalah peram voucher tu dari bulan Feb sebab nak tunggu buku Prof Kamil dan Ustaz Pahrol yang baru....akhirnya! yes....Alhamdulillah :-)

Dah berjaya bershopping di MPH tadi..


Tapi buku ustaz Pahrol bertajuk Seraut Kata, Selaut Rasa tu belum nampak bayang kat MPH....buku Pn Roza bertajuk Aroma antara Benua pun belum ada...

417841_648179198531911_2145906958_n

Tapi kalau saya nak tunggu semua takut expired pulak voucher saya sbb voucher tu valid selama 6 bulan je pun..

So saya campur2 lah beli buku anak2 sekali...

Tapi masa nak bayar still tak cukup beli lagi dalam RM5.....so terpaksa beli majalah, sambar jek apa yg ada sbb dah nak dekat sejam round MPH tu tadi tapi kebanyakan buku yg ada kat situ saya dah beli ...

Kan saya ada penyakit NI...hehe


Total semua RM 109.80 dan saya cuma perlu bayar RM 5.80....

Balik dengan hati yang berbunga2.....seronoknya voucher MPH!

Cubalah :-)

Comments

Popular Posts