Body Shop ada sale!

Body Shop ada sale...yeayy!
Lama dah tak shopping kat Body Shop ni sebab everytime saya beli barang2 kat sini lebih kepada suka sebab nampak menarik...
Pastu end-up kadang2 tersadai tak guna hehe..
So, dah lama saya tak benarkan kaki saya menjejakkan kaki ke dalam kedai Body Shop...ewahhhh poyo la sgt kan

Tapi disebabkan perfume dah habis dan tetiba ternampak banner tulis SALE...so saje lah cari alasan nak pegi kan...
Beli satu barang je pun...
Beli ikut keperluan yek bukan kehendakk...amboiii macam yek yek je 




Best tau bau dia...bau citrus
yg ni Limited Edition

Bau dia macam perfume Ralph Lauren yang ni...

Ok, happy shopping + happy blogging



Comments

  1. Dah lama tak shopping kat body shop...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita Eynda...;) teringat dulu2 selalu sgt lepak kt forum cari thread petua kecantikan dan fesyen hehe...sekrg dah jarang2 ;))

      Delete
  2. Salam Linda! saya singgah sebentar kat sini... saya sampai di sini melalui blog en. Haniff kalau tak silap. Saya pun suka minyak wangi tapi bila beli jarang pakai sebab sayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam Sweetie, terima kasih kerana sudi singgah....salam perkenalan ;) Mmg confirm sayang betul tu sampai tak pakai hehe...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts