nota iklan

Tuesday, 22 October 2013

Memang takde jalan short cut ke?

Korang, memang takde jalan short cut ke?
Letih lah ikut jalan jauh ni...alahaiii
Takkan takde kot?

Ishhh ishhhh...nak ke tak nak ni?
Kalau nak ikut je lah...
Dah orang kata takde jalan short cut ke...jalan pintas ke....percaya je lah
Memang takde lahhh

Sekarang ni, isunya nak ke tak nak?
Kalau tak nak takpe, orang lain tak rugi, diri sendiri je lah rugi
Sampai bila2 lah duk comelll camtu huhu
Nanti jangan pulak jealous tengok orang lain cantik je kurus haha

Hampeh betulll :-p
Memang takde cara short cut lah nak turun berat badan weiiii

Kalau nak makan muntah kedarah macam biasa
Pastu tak nak joging ke exercise ke apaa..
Haaa duduk lah berat badan tu naik makin naik makin naik

Yelahhhh.....yelahhhhh
Percaya lahhhh

Saya buat lah 
Saya exercise lahhh...
Dah puas hati? huhu :-p



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...