Motivasi Kurus : My first step

Dek kerana terlalu jealous dengan Kate Middleton yang sangat langsing lepas bersalin (huhuhu.....slimnya dia ni...)
 Cathrine, Duchess of Cambridge, Kate Middleton

Saya memaksa jugak diriku yg asyik beralasan nak bersenam ni (hampehhh betul lerrr.....nak kurus tapi duduk aja! ishhhh.....geram betul dengan diri sendiri)

So, tengahari ni saya menggagahkan diriku yang dah terlebih lemak berkilo2 ni untuk bersenam...
konon2 lah...hari ni tak pegi lunch nak exercise kat treadmill yang dah sedia ada kat ofis ni...

Inilah pencapaian untuk hari ni...takdelah gempak sangat pun tapi itupun dah semput..
takpelah yek....baik ada daripada takde....better late than never haha :-p


haaaa tengok tu! 79 calories jek pun yg burned....tak best...tak best
insyaAllah esok nak berdating lagi dengan Mr. Treadmill...itupun kalau takde aral melintang depan mata lahh...
almaklumlah...pinjam pejabat punya...kot2 esok berebut2 berguling dengan kawan2 ofis ke yg tetiba teringin nak buat jugak....padahal treadmill tu dah setahun xde org pedulik pun hahaha....tak pun tetiba ada keje or meeting urgent yg menyibuk masa tgh lunch break...mmmmm

Apa2 pun perjalanan saya masih panjang ok...
banyakkkk kilo lemak nak kena dibuang ni ish ishh....
apsal ler org suruh kumpul duit saya pegi kumpul lemak, kan dah susah sekaranggg...


Yg ni saya gunakan aplikasi Weight Loss Calculator oleh Kevin Zahri.
Tengok tu, 25 kg tu nak kena buang...bukan sikit tu mak aiiii nak nangis pun ada...huk huk :(

Comments

Popular Posts