nota iklan

Monday, 6 January 2014

Ini memang sangat comel ;)


Ianya lebih daripada kemudahan dan keselesaan...
Boleh menjadi keseronokan!
Untuk hari esok yang lebih meriah dan penyayang ;) ewah...ewahh

Tak payah nak berebut2 dah....
ok, semua orang boleh dapat peluang nak bukak peti doraemon ni...jangan risau ok

Nak tengok tv sama2 dengan doraemon pun boleh
Tido pun doraemon jaga..siap bawak kan selimut hehe
Ok, jangan lepaskan peluang jadi chef dengan doraemon ok ;)

Macam best je kan? Macam comel je kan?
Inilah jadinya bila Sharp dan Doraemon bersatu!


Yang pasti, hari ini pun saya ceria bila munculnya Doraemon dalam blog saya ;)
Thanks Nuffnang ;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...