Skip to main content

Homework baru

Pagi2 Selasa dah dapat homework baru pulak.
Homework yang ada pun belum siap lagi huk huk.
Homework yang sentiasa ada lagilahh...tak pernah tak ada..hihi



Apa2 pun...Alhamdulillah kerana masih ada kerja nak buat...syukur!

Comments

  1. Replies
    1. Akreditor kena semak hasil penulisan orang...hihi..rasa mcm tak layak le pulak :p

      Delete
  2. sabar ya kak..demi mencari rezeki :)

    ReplyDelete
  3. haa betul tu.. klu dh tkde kje nak buat, pun tak leh gak

    ReplyDelete
  4. Salam petang dari bunda...
    tak apa lah Linda asalkan ada kerja, lama2 kita biasalah dengan kerja2 tu..

    ReplyDelete
  5. Itulah yg selalu hubby cakap dlm pada dia mengeluh tension keje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Hainom kan...nanti klu xde keje lagi susah hihi :p

      Delete
  6. Anggap je lah itu peluang terbaik utk memajukan diri dlm kerjaya.. all the best ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan Khir, terima kasih ya :)

      Delete
  7. Nasib baik ada kerja nak dibuat, Linda. Kalau takda lagi haru. Homework bertimbun pun, bertimbunlah. Kita buat sebaik mungkin ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kan Mummy....cuba jek lah buat yg terbaik kan. Terima kasih Mummy :))

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah pelik tapi benar dengan Lazada

Ceritanya pada bulan Dis 2017, anak perempuan saya teringin sangat nak beli meja study yang sama sebijik dengan abangnya.
 Dah puas merata cari yang lain tapi tetap nak yang sama jugak sebijik huhu :p
Macam ni lah rupanya.

Bila pergi semula ke tempat yang kami beli dulu di Subang Jaya, memang ada stok tapi harganya boleh tahan jugak dah mencecah RM1000 ++.
Rasanya masa beli dulu dalam 2 tahun lepas, harganya murah lagi.
Puas jugak keluar masuk kedai perabot nak cari yang sama atau lebih kurang sama tapi encik suami tak puas hati sebab tak berbaloi dengan kualiti katanya. Saya pun tak arif sangat pasal kualiti perabot ni, pada saya asalkan cantik dan sesuai dengan ruang dah ok sangat lah tu.
Encik suami kata perabot sekarang harapkan mahal je tapi kebanyakannya cuma compressed wood bukannya solid wood. Errkk..apa pulak tu, kata hati saya. Tapi buat-buat je macam faham. Tapi memang tak dinafikan kayu meja study yang kami beli untuk si abang memang nampak kuat dan tiada lapisan laminate…

Mulakan hari dengan senyuman :-)

Assalamua'laikum Selamat Sejahtera Selamat Pagi Salam Ceria
Semoga hari ini kita mampu memulakan hari dengan sebuah senyuman dan berlapang dada serta hati yang bersih dan berfikiran positif walaupun dengan seribu kepayahan, kesukaran dan masalah yang berlegar2 di sekeliling kehidupan kita. Ya, kita takkan mampu menghalang seribu dugaan, rencam dan ragam kehidupan...yang kita mampu lakukan hanyalah menukar cara kita menilai dan menghadapinya... 
Ya Allah, berilah kami ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi kehidupan ini...Amin


Today, give a stranger one of your smiles.  It might be the only sunshine he sees all day.  ~Quoted in P.S. I Love You, compiled by H. Jackson Brown, Jr.
People seldom notice old clothes if you wear a big smile.  ~Lee Mildon
The world always looks brighter from behind a smile.  ~Author Unknown
Life is like a mirror, we get the best results when we smile at it.  ~Author Unknown
Smiling is infectious,
You can catch it like the flu.
Someone smiled at me today,
And I starte…

Senyum itu

Hati yang mengeluh Rasa yang berkecai Pilu yang tertahan
Semua tak terluah
Senyum itu juga terpamer
Hanya yang tahu seolah faham Apa yang ditanggung susuk tubuh itu
Namun lelah dan deritanya Dia simpan diam-diam Dia pendam rapi-rapi
Yang terluah Hanya senyum itu