nota iklan

Tuesday, 25 February 2014

Homework baru

Pagi2 Selasa dah dapat homework baru pulak.
Homework yang ada pun belum siap lagi huk huk.
Homework yang sentiasa ada lagilahh...tak pernah tak ada..hihi



Apa2 pun...Alhamdulillah kerana masih ada kerja nak buat...syukur!

14 comments:

  1. Replies
    1. Akreditor kena semak hasil penulisan orang...hihi..rasa mcm tak layak le pulak :p

      Delete
  2. sabar ya kak..demi mencari rezeki :)

    ReplyDelete
  3. haa betul tu.. klu dh tkde kje nak buat, pun tak leh gak

    ReplyDelete
  4. Salam petang dari bunda...
    tak apa lah Linda asalkan ada kerja, lama2 kita biasalah dengan kerja2 tu..

    ReplyDelete
  5. Itulah yg selalu hubby cakap dlm pada dia mengeluh tension keje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Hainom kan...nanti klu xde keje lagi susah hihi :p

      Delete
  6. Anggap je lah itu peluang terbaik utk memajukan diri dlm kerjaya.. all the best ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan Khir, terima kasih ya :)

      Delete
  7. Nasib baik ada kerja nak dibuat, Linda. Kalau takda lagi haru. Homework bertimbun pun, bertimbunlah. Kita buat sebaik mungkin ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kan Mummy....cuba jek lah buat yg terbaik kan. Terima kasih Mummy :))

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...