nota iklan

Saturday, 1 February 2014

Pantasnya masa berlalu....



6 comments:

  1. Assalam.. masa mmg sungguh pantas berlalu, sedar2 2014 pun dah masuk februari..
    Saya follow sini ye & salam ukhwah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam....terima kasih sgt sebab blogger hebat Khir Khalid sudi singgah dan follow sini. Salam ukhwah ;)

      Delete
  2. Morning ibu....1 februari dah hari nie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai cik akak...sekejap je dah feb kan...

      Delete
  3. Memang pantas sangat masa berlalu. Tengoklah sekarang ni dah masuk Feb, tau-tau nanti dah hujung tahun kembali. Yang paling sedih bila tak dapat cukup masa untuk mengulit anak-anak yang semakin membesar. Tengok hari ni dah besar panjang walhal rasanya baru semalam tidur beriba bagai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Mummy...pejam celik pejam celik besar dah anak2 ni...rindu nanti nak peluk cium dorang mcm masa baby2 kan...hihi

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...