nota iklan

Monday, 17 March 2014

Assalamua'laikum dan Selamat Pagi #doabuatMH370

Assalamua'laikum dan Selamat Pagi.
Alhamdulillah masih bernafas.

Maklumlah dah masuk bulan Mac, makin banyak dateline yang perlu dikejar.
Ditambah dengan perasaan yang tak tentu hala memikirkan apakah sebenarnya nasib MH370. Walaupun saya tidak kenal sesiapa di dalam pesawat itu, tetapi itu pesawat Malaysia; negara saya Malaysia.
Semoga Allah selamatkan mereka yang terlibat dan negara kita Malaysia. InsyaAllah.

Alhamdulillah juga hujan telah turun sejak dari Jumaat malam sehingga ke hari Ahad walaupun sekejap-sekejap. Syukur Alhamdulillah.

Rindu dengan rakan2 blogger. InsyaAllah saya akan melawat bila berkesempatan nanti. Salam sayang buat semua.

Saja nak kongsikan gambar matahari pada pagi Jumaat yang lepas, masa tu masih teruk jerebu sampai sekolah pun tutup.



Sehingga bertemu lagi. Jaga diri ya :)

26 comments:

  1. Replies
    1. Itulah harapan kita kann...insyaallah...aminn

      Delete
  2. Selamat pagi Linda. Uji juga tak sempat untuk jenguk blog blogger lain kerana sibuk dengan proses editing untuk novel uji yg akan ke PBAKL nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh congratss Uji...jgn lupa war2kan novel Uji nnti ya ;)

      Delete
  3. Alhamdulillah.. skrng hujan pun dah mula turun.. harap2 keadaan dpt pulih spt sediakala.. aamiin.
    Salam Isnin Linda.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kan tuan Khir...semoga berterusan insyaallah...:)

      Delete
  4. Replies
    1. Itulahh Kam, risau saya tgk matahari tu mcm tu...hilang sinarnya...

      Delete
  5. dugaan Allah ni patutnya mendekatkan kita dengan Dia... bukan menjauhkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Msred....semoga kita jadi manusia yg berfikir...

      Delete
  6. allahumma yassir wala tuassir. semoga proses mencari MH370 dipermudahkan dengan izin-Nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah amin...semoga Allah berikan petunjuk..

      Delete
  7. Alhamdulillah...syukur..dan doa .semoga semuanya selamat untuk MH 370..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Alynn...semoga MH370 selamat kembali ke pangkuan kita...

      Delete
  8. semoga semuanya selamat & harap segala persoalan akan terungkai jua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Nur..semoga semuanya terungkai...

      Delete
  9. semoga dipermudahkan....#doabuatmh370

    ReplyDelete
  10. Singgah petang, Linda...
    Masih tertunggu2 kesudahan misteri kehilangan MH370... Terus doa & berdoa... ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Nurul....kita teruskan berdoa ya...

      Delete
  11. semoga dipermudahkan urusan mencari & menyelamat MH370...jgn berhenti berharap & berdoa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu CPF, semoga dipermudahkan buat kita semua...insyaallah :)

      Delete
  12. Salam Linda,

    Alhamdulillah, jerebu dah beransur pergi. Insya Allah, kita doakan yang baik-baik aje buat MH370 dan negara kita Malaysia. Cukup dah dugaan yang Tuhan beri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Mummy...semoga kita mengambil ikhtibar daripada semua perkara yg berlaku ni kann...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...