nota iklan

Monday, 3 March 2014

Mode tak sihat :(

Salam semua. Hari ni sakit kepala sangat. Tak tahu kenapa. Tapi still kena kerja :(
Semoga dipermudahkan.

21 comments:

  1. Musim panas ni kena bnyk minum air.. sbb panas tu rasanya kot.. Salam Isnin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah tuan Khir, sebab panas sangat cuaca. Alhamdulillah hujan dah turun kelmarin :)

      Delete
  2. semuga Allah memberikan kesihantan pada kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah aminn...terima kasih Msred :)

      Delete
  3. Linda, baca ayat nie & letakkan kat tpt yg sakit tu...

    La yusodda'u na 'anha wala yunzifun

    in sha allah...akak slalu amalkan yg nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih CPF di atas info berguna ni, saya akan amalkan...insyaAllah :)

      Delete
  4. panas sangat skrg nie bab tu mudah kena sakit kepala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Asha..panas sangat kan..:)

      Delete
  5. Panas sangat agaknya Linda. Moga cepat hilang sakit kepalanya, ya!

    ReplyDelete
  6. hrp cpt sihat...mmg sekarang ni cukup panas...

    ReplyDelete
  7. semoga cepat sembuh :)
    saya pun sekarang ni asyik batuk je,huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Fatanah...semoga awak pun cepat sembuh ya :)

      Delete
  8. Harap dah beransur sembuh kembali...
    salam ziarah...subuh2 ni tak bolih tido dok borak2 n tengok tv dgn anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Bunda...berborak2 mmg boleh hilang ngantuk, kan Bunda :)

      Delete
  9. Moga cepat sembuh ya..cuaca pns skrg ni..sy pn rasa pening2 sakit kepala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Mama, semoga Mama pun cepat sembuh ya :)

      Delete
  10. Sakit itu ujian dari Allah untuk menguji hamba-Nya. Semoga cepat sembuh dan sihat2 selalu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...