nota iklan

Thursday, 12 June 2014

Alhamdulillah...berakhir juga :)

Alhamdulillah...
Akhirnya, berakhir juga penat lelah kami dalam masa dua bulan lebih ini :)

Letih yang tak terkata, namun saya pasti banyak hikmah yang saya perolehi dalam perjalanan yang lama ini.
Bersyukur kerana mendapat pengalaman baru dan mengenali teman-teman yang baru.

Terima kasih Ya Allah kerana telah memilih saya memikul tanggungjawab yang berat ini..
Subhanallah, walaupun pada awalnya terasa sangat berat, namun pada akhirnya saya percaya bahawa pengalaman ini adalah anugerah terindah....

Akhirnya kita telah berjalan ke seluruh pelusuk negeri...
Terima kasih semua di atas bantuan dan kerjasama :))

8 comments:

  1. Selesai sudah kerja yang maha sibuk tu, ya... So lepas ni bolehlah membaca entri terbaru. Pengalaman ke seluruh pelusuk negeri maybe ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...tulah Mummy...tapi yg paling penting nak berBW ke blog kawan2 esp blog Mummy...rindu nak baca cerita :)

      Delete
  2. macam bergambar kat klinik kesihatan jer,betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...eureka Akma, camne tahu? :p

      Delete
  3. welcome back linda,kongsi2 cerita kay

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Ana, insyaAllah :)

      Delete
  4. Assalamualaikum semua.. jemput ke blog sy :)
    nak tukar bloglist? sape setuju sila kesini
    http://akusijebat.blogspot.com/2014/06/jom-tukar-bloglist.html


    - sedekah nuffnang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa'laikumussalam, terima kasih sudi singgah :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...