Memang berbaloi :)

Semalam pergi shopping buku lagi...yeayy!


Sebenarnya dah lama tunggu buku baru Prof. Kamil tajuk Bersamamu di Firdaus tu ada di MPH.
Lepas tu tambah lagi dua buah buku sebab saya ada RM113 nak kena belanja semua hehe...

Amboiiii! Poyo sangatlah kan sampai nak kena habiskan semua duit tu kannn...

Betul, saya tak kira, saya nak belanjakan jugak semua RM113 yang saya ada tu :p

Saya tak pernah beli buku Chicken Soup for the Soul sebelum ni...tapi yang ni irresistible sangat bila ada words multitasking mom tu.

Buku hardcover Rasulullah tu pun koleksi mesti beli. Biasanya buku-buku hard cover macam tu memang saya akan gilir2 beli bila ada peluang nak habiskan duit macam ni...amboiii mengada sangat ayat tu kan :p

Kira-kira total harga buku rasanya dah cukup kot RM113...silap2 terlebih hehe...


Haaa kan dah terlebih dah kann...total RM120.85 ...dah terlebih RM7.85
So terpaksalah keluarkan RM10 bayar buku2 tu...dapatlah change RM2.15

Wahhh happy sangat sebab beli 3 buah buku dengan harga RM7.85
ehhh tadi kata nak belanja RM113 kan? eksyen sangat tadi, mana dia RM113, dalam poket ada RM10 jek punn huhu

Perghhh nasib baiklah ada MPH voucher RM113....hehe poyo :p
Happy sangat sebab dapat MPH voucher RM113 dari pembelian buku-buku tahun lepas :)

Alhamdulillah..

Tulahh, apa lagi...sapa yg rasa dia ulat buku tu make sure ada MPH card sebab mmg berbaloi-baloi sangat.
Dulu pun masa saya takde MPH card ni, saya still beli buku at least RM500 tapi tak dapat apa-apa pun. Bila ada ada MPH card ni, kalau belanja buku RM500, mesti dapat voucher RM50. Sapa nak bagi buku free harga RM50 kan? Boleh jugak dapat sebuah buku hard cover. Paling kurang pun boleh beli stationaries banyak-banyak kan. Besttt! Memang berbaloi-baloi.

Apa lagi, pergilah buat MPH card...hihi :)

Saya nak baca buku kejap...


Comments

  1. tak apa janji buku tu berfaedah kan kak

    ReplyDelete
  2. nti share lah..
    kita kdg2 rsa cm robot sotong.. bnyk kerja x menyempt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe....first time dengar robot sotong...kelakar! ...insyaAllah :)

      Delete
  3. Oh, ya ke? Dulu ada MPH membership card lepas tu terkubur begitu saja bila takda masa nak ke MPH. Saya memang pantang kalau ada diskaun bagai ni. Biarpun kena belanja RM500, dapatnya voucher RM50 pun saya rasa dah berbaloi untuk jadi ahli sekali lagi. Nak gi register balik ler. Sekarang dah leh beli online lagi kan...

    Tapi Linda, cuba bagi kata nasihat sikit kat saya - Ada 10 novel kat rumah saya belum start baca lagi. Camna ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh Mummy dearest...samalah Linda punnn...huhu. Kadang2 mmg tersepuk di rak buku huk huk. Tapi kalau novel mmg lajuuuu....satu dua hari selesaaiii..tidur pun letak bawah bantal sebab semangat sgt nak habiskan hehehe :)

      Delete
  4. Membaca buku mmg tak merugikan... slmt membaca & menimba ilmu... :) :)

    ReplyDelete
  5. kena buat MPH cardlah lepas ni.. boleh kumpul voucher byk2... :)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat cepat Hanisah, mmg berbaloi-baloi hehe...opss saya promote tak dapat komisen tau hehe :)

      Delete
  6. mesti penuh rak dengan buku2.. sy nih novel je laju bca.. hihi

    slm kenal.. follow sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi byk lagi yg belum habis dibaca Seputih Salju...novel jek laju hehe :)

      Delete
  7. assalam.. dtg klik nuffnang.. semua dijemput ke blog sy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam, terima kasih sudi singgah...saya singgah dan follow jugak :)

      Delete
  8. Dah baca nanti boleh la share ye..

    ReplyDelete
  9. untung jugak jadi member sbb dapat voucher. jimat

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts