nota iklan

Tuesday, 14 October 2014

Memang comel kan? :)

Terima kasih Mummydearie sebab sudi buat entry comel ni..
Terima kasih juga untuk Wafee sebab entry comel ni..tapi K.Linda belum sempat lagi nak buat entry...tak sempat2 nak belajar buat backlink huhu...erkkk teruk kan..

ok, jumpa lagi nanti sebab hari ni memang tak tentu arah sikit sebab esok audit ISO SIRIM...


ishhh.....tak suka, tak suka
ada tak orang suka audit? ada kot yekk, baik mengaku sekarang hehe



10 comments:

  1. tak ada sesiapa pun yang suka audit linda...hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. ingat zaman kerja - dengar je dak audit nak datang...kelam kabut semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulahh pasal Mona..tak senang duduk dibuatnya hehe :p

      Delete
  3. Audit la kja paling melecehkn Kak .sbr ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuu...terima kasih Asha :)

      Delete
  4. comel Linda, pakai tudung dgn skirt tu hehe...laariiii... :)

    ReplyDelete
  5. Sama-sama, Linda ~__^

    Lama baru siap. Kumpul apa nak ditulis. Sekali menulis, terus tak boleh berhenti. Kena brek mengejut pulak ^__^ Okeylah, Linda. Nanti auditors dah 'blah' kita jumpa di alam maya lagi :)

    Tempat saya pun baru lepas kena audit. Tercabun uban selai-selai bos saya. Saya pun pening gak tengok kerenah auditors nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...auditors dah blah dah Mummy :p best gak tu Mummy sampai boleh tercabut uban...haha :p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...