nota iklan

Saturday, 28 February 2015

Nuffnang dah "jammed"?

Tetiba rasa nak meluahkan perasaan kat blog ni pasal Nuffnang huhu :p
Gara-gara Nuffnang saya yang dah jammed sejak akhir tahun lepas haha...jangan risau ya, Nuffnang saya je yang 'jammed'! Nuffnang orang lain ok, laju kalah roket. Takpe...takpe...tak nak kawan takpe hehe....setakat nak 'jammed', baik hilang terus! Erkkk...ada saya kisah? :p

7 comments:

  1. Linda cuba hantar tiket ke nuffnang.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah bertiket2 dah hantar Ana...huk huk... Cpuv tu fahamlah jugak, cpv pun kosong...erkkk

      Delete
  2. lor apa masalahnya?klu dh hantar hantar ticket tak boleh cuba buat baru la kot.hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tulah pasal...pagi ni tiba2 status non-gliteratti huk huk...x nak kawan Nuff dah :p

      Delete
  3. Linda, saya tak pandai guna nuffnang., huhu

    ReplyDelete
  4. Saya langsung tak ambil port pun pasal NN ni makanya saya tak tahu nak tolong macamana, Linda *_* Takpalah kalau NN tak nak kawan, nanti dah takda kawan, dia carilah Linda balik. Hehehe.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...