nota iklan

Tuesday, 3 March 2015

Bila motivasi merudum...


5 comments:

  1. saya bioa motivasi merudum suia baca ayat-ayat positif dan mengaji.. in shaa Allah cepat boost balik semangat? :)

    ReplyDelete
  2. Saya ni pun tengah tak termotivasi nak bekerja ni. Aduhai....

    ReplyDelete
  3. kena Cuba upkan semula motivasi.kaedah macam ni pun kira sesuai!

    ReplyDelete
  4. mmg kadang tu motivasi kita merudum...selalu masa tu la kita akan melihat balik pada apa yang patut musabah kan...dan lps tu kita akan bersemangat semula...begitu lah ia akan silih berganti...kepada NYA kita mohon perlindungan dan pertolongan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...