nota iklan

Thursday, 14 May 2015

Contengan hari Khamis

Pejam celik pejam celik dah bulan Mei.
Dah hampir separuh daripada tahun 2015.
Cepatnya masa berlalu kan!

Tak terkejar dek akal.
Tak tercapai dek tangan.

Takpe, sabar...
Fokus.
Ambil masa bertenang.
Senyum.

ok, nak sambung buat keje....

Maafkan entry yang tiada motif ni :p

12 comments:

  1. Pejam celik nanti dah tahun 2016. =D

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  2. cepat btl masa berlalu..cik nor tak kawen2 jgk lagi..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah masanya akan tiba juga cik Nor :)

      Delete
  3. segala-galanya perlukan kesabaran..nak baca entry ni pon sabar baca sampai habisss ^_^*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...betul tuu...so sweet dear :)

      Delete
  4. kann.. cepat betul masa berlalu.. rasa macam baru je masuk tahun 2015, ni dah bulan 5..

    ReplyDelete
  5. Linda, Rejab juga bakal berakhir berganti Saaban dan akan muncul fajar Ramadan yang dinantikan In Shaa Allah dengan iznNya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga ada rezeki berjumpa Ramadhan tahun ni...kan Ana...insyaAllah...

      Delete
  6. Tak lama lagi pejam celik dah nak Ramadan.. tahun lepas pun masih rasa baru berlalu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...