nota iklan

Tuesday, 2 June 2015

Siaran tergendala

Minta maaf sebab pengumuman giveaway pertama saya akan tergendala untuk beberapa hari kerana tuan blog pergi berkursus....
Tak patut betul tuan blog ni, dahlah asyik bertangguh buat giveaway, announcement blogger yang bertuah pun kena tangguh...
Tapi takpe, biar lambat asalkan ada...kan kan hihi :) Tapi tak boleh guna selalu ya tagline ni sebab kadang2 peluang memang tak tunggu.
Lambat? Tinggalllll lah jawabnya :p

Kadang-kala kita rasa seperti kejayaan itu tak akan datang....rupa-rupanya ia cuma terlambat....

7 comments:

  1. Betullah... bukan tak dpt tapi sedikit lewat aje..

    ReplyDelete
  2. ternanti2 jugak nih,,bertuah ke tak..^_^*

    ReplyDelete
  3. settlekan mana yg penting dulu..

    ReplyDelete
  4. sy dah tertinggai keretapi ni.huhu

    ReplyDelete
  5. Tak sabar tunggu announcement.. Siapakah agaknya pemenang bertuah tu.. Hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...