nota iklan

Thursday, 22 October 2015

RINDU


Saya rindukan awan!
Kenapa lama sangat merajuk?

8 comments:

  1. Awan tak merajuk Linda..
    Tapi perbuatan manusia yg jadi awan tu tak nampak..
    Sampai bila lah kita nak menghadapi jerebu ni..
    Dah sesak nafas dibuatnya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Yati...bila dah hilang nikmat awan, baru sedar diri....

      Delete
  2. Linda setiap yang berlaku ada hikmahNya, semoga musibah yang melanda kini semakin mendekatkan kita kepada Maha Pencipta, In Shaa Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Ana, semoga kita akan lebih sedar diri...kan Ana..

      Delete
  3. tu gmbr ade awan., apa masalahnyer mak ;p

    ReplyDelete
  4. Hari ni nampak macam elok aje. Mungkin kerinduan pada awan tu akan terubat, Linda :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...