nota iklan

Thursday, 2 June 2011

wow! info menarik ni...

wahhh...saya selalu jadikan alasan byk kerja rumah nak buat, nak jaga anak...nak itu nak ini...sebagai alasan untuk tidak bersenam...huhu...rupa2nya...boleh ler bersenam sambil buat kerja2 rumah dan jaga anak...kan betul! hendak seribu daya tak hendak seribu dalih lerrr....dahlah, jangan beralasan lagi, jom exercise!

untuk bacaan lanjut, boleh ler pergi kat SINI dan SINI ya...

ok, jom tengok jap..

masa basuh pinggan, buat ni ye;

Standing Calf RaisesWide PliesTree Pose

masa basuh baju pulak;

Standing Push-UpsStanding Leg LiftsBent-Over Stretches ehhh jap jap...tapi kalau mesin basuh korang kat luar rumah, macam saya ni, jangan buat tau...terkejut kang jiran2 korang hehe...

masa vakum rumah pun boleh tau;

Giant StepsBallet Jump-OutsBelly Squeezes haha..tengok tu....dari tadi duk bersepah macam tu lagi...

ni kalau baby tak nak tidur2 gak, kita ajak dia exercise sekali jom!

Leg Lean

salinkan diapers pun boleh teringat nak exercise yek...hehehe...

Arms-Up Standing Stretch

dan akhirnya...haha

Supported Child?s Pose

4 comments:

  1. wow, this is a fantastic post, love the tips.
    For me, its gardening with plenty of climbing over the pegola and moving the pots around.

    ReplyDelete
  2. wow! kalau nak bersenanm kat mana mana pun boleh kan. hehehe. nice tips. gonna tell my mom to do this activity! :) ty.

    ReplyDelete
  3. tulah Nava & Fatin, mana2 pun boleh exercise rupanya yek....tak payah beli equipment mahal2

    ReplyDelete
  4. Suka pic yang last sekali tu..hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...