Cuba teka umur buku ni...

Rasa2nya boleh teka tak umur buku ni?
mmm...sama dengn umur tuan punya belog memandangkan mak saya beli buku ni untuk rujukan selepas melahirkan saya...
tahun 1977...
hahaha...secara tak langsung reveal umur tuan punya belog yg dah tua bangka!




Buku kat bawah ni mak saya beli setahun selepas melahirkan saya...sebelum mak terpaksa ambil keputusan untuk bekerja semula...


Kedua2 buku ni mak hadiahkan pada saya selepas saya melahirkan anak saya yang pertama pada tahun 2003..
Jadi harta warisan zaman-berzaman ;)


Buku di bawah ni pulak, buku yang saya dan adik2 gunakan semasa kami kecil...
Skrg digunakan pula oleh anak2 saya....
Sebenarnya ada banyak lagi koleksi buku2 ni...kami bahagi2kan antara adik-beradik utk anak masing2...


Bila saya dah tiada nanti nampaknya koleksi buku2 sayalah antara harta yg akan saya tinggalkan pada anak2...semoga ianya menjadi salah satu sumber ilmu dan pengetahuan bagi mereka...insyaAllah..

Comments

  1. Wah, sangat nostalgik. Jagalah buku-buku yang berharga ini baik-baik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts