Saya tak dibayar pun utk entry ni tau :-p

hehe...tajuk entah apa2 kan...takde motif langsung
yelah, mesti nak bagitau dulu yg saya mmg tak dibayar pun utk entry ni...manalah ada yg sudi pun nak suruh promotekan business dorang kat blog cencorot yg tak ramai visitors ni...
amboiiii...ayat mengada2lah pulak..;-p

sebenarnya nak citer pasal kad watson ni haaa....
korang dah ada ke kad ni?
actually saya dah ada yg lama tu...tapi tadi pegi watson dia offer tukar kad baru yg ada touch & go tu, tambah RM6 je punn...
so saya tukar je lah, sebab dia kata kalau top-up touch & go kat watson ni dorang tak tolak 50 sen mcm top-up kat petronas..
dah ada dah kad touch & go ni benornya, tapi takpelah buat spare..
esp utk masuk parking kat mana2 shopping mall nanti

ada dapat info dari kawan2 yg pernah guna kad touch & go dorang utk parking kat shopping mall kan, bila nak gunakan kad tu kat tol pernah jugaklah tak lepas sebab reader dia dah rosak...so tak pasal2 stuck lah pulak kat tol kann...ishhh lecehkan 
tapi org kat tol tu bagitau, klu gunakan kad touch & go utk masuk parking shopping complex tu mmg ada few cases yg rosak dan takleh guna kat tol dahh...

ok, so selamat lah saya dah ada dua kad touch & go...ye tak? hehe..

so, nilah dia kad watson yg saya maksudkan tu...




dapat voucher sekali konon2nya....tapi mesti tak guna pun kan...

ni info2 berkaitan...bacalah sendiri yek...huhu

tengok kt info tu, dia kata 200 points bersamaan dengan RM1 kan...
tengok kat resit tu, diam tak diam dah RM 2.56 dah saya dapat redemp
huk alah, RM2.56 pun nak kagumm...apalahhh haha


ni, satu2nya voucher yg confirm saya akan gunakannn ;)

ok lah, itu je pun nak citer, ingat! entry ni tak berbayar tau...hehe..

Comments

  1. slm kenal..saya punye kad da hilang sebab jarang2 guna..ok lah x kena charge touch n go tu kan sikit pun jimat lah juga:) saya follow sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Atien sebab sudi singgah sini...saya follow jugak ;)

      Delete
  2. saya takde kad. sebab jarang beli sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Hani...saya pun buat kad ni mula2 saje jek...pastu kan bila dah ada kad mulalah pegi watson selalu sebab nak collect point...pandaikan dorang? hehe ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts