nota iklan

Tuesday, 6 May 2014

Bukan setakat blog dah bersawang... #doabuatMH370

Pokok pun dah merajuk...
kesian pokok saya dah layu dah... :(


12 comments:

  1. hye linda....kesian kat pokok ni ye..pandai merajuk pulak dah....cepat2 buat comeback di arena blog kay dear..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah Ana...tulah pokok pun dah merajuk hehe ;)

      Delete
  2. Replies
    1. tulah Msred...nak pengsan dah rasa hehe...

      Delete
  3. smoega kembali membawa sesuatu untuk dikongsi. go go go

    ReplyDelete
  4. Sangat busylah ni nampaknya. Pokok dah nak merajuk tu, tuan tak peduli walaupun depan mata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah Mummy, rindu betul nak melawat blog Mummy dan baca citer2 best Mummy..

      Delete
  5. Kesianlah... tak pe, masih ada harapan utknya segar kembali.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...