nota iklan

Saturday, 10 May 2014

Sedih tengok gambar ni #doabuatMH370

Sedih betul tengok gambar ni...betul-betul tak sangka ;(

            Gambar Gunung Everest 
            (credit to The Star online)

Bersusah-payah mereka mendaki gunung tertinggi di dunia ini semata-mata bagi menikmati ketakjuban dan keindahannya tetapi akhirnya mereka juga menjadi sebahagian daripada tangan-tangan yang akan membinasakan nya. 

Aduhaii, kalaulah mereka mampu berfikir! Keluarlah dari sikap mementingkan diri sendiri membuta tuli ;(

3 comments:

  1. Inilah manusia.. bersemangat utk kepuasan diri, tp meninggalkan pencemaran kpd alam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Tuan Khir...konon2 nya nak menikmati keindahan alam, dalam masa yang sama merosakkan ;(

      Delete
  2. Jauhnya nak buang sampah sampai kat Everest sana... Ni dah jadi sikap kebanyakan orang. Main buang aje mana hendak. Bukan ambil kira pun apa yang akan berlaku di kemudian hari nanti.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...