nota iklan

Monday, 16 June 2014

Bila lah agaknya?

Bila lah agaknya kita boleh jadi bertamadun dari aspek menjaga kebersihan seperti orang-orang Jepun ni..


Sampai kiamat pun tak kot? hehe...

10 comments:

  1. bila ntah rakyat negara nie nak ada mentaliti rupa nie...donia khiamat pon rasanya x...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu CPF, sampai kiamat lah gamaknya...

      Delete
  2. Ya Allah... seriously?? Hmm.. sangat berbeza dgn org kita...

    ReplyDelete
  3. Selama bekerja dengan Jepun ni, memang tak terbanding sikap kebersihan dan ketelitian mereka berbanding kita. Entah berapa tahun diberi pun belum tentu kita boleh jadi macam mereka ni, Linda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mummy keje company Jepun yek? mmg pun Mummy, kita ni jauhhh lagi nak jadi macam diorang kan..

      Delete
  4. kalau semua rakyat kita ada kesedaran,mesti kita boleh contohi negara jepun kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Nur...kesedaran tu lah yang susah nak dapat..

      Delete
  5. org jepun memang pembersih kan ..

    kena contohi, tak banyak sikit pun ok..

    salam kenal,
    miss sasu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Miss Sasu...salam kenal ya :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...