nota iklan

Wednesday, 25 February 2015

Betul ke kita geram tentang 13 perkara ni? hihi :)

Bila terbaca pasal 13 perkara yang buat kita geram ni...tergelak sorang2 dibuatnya.
Hehe...memang ada betulnya :p


Pagi tadi saya baru terkena perkara no. 1
Selalu jugak kena yang no.2
No.3 jarang-jarang
No.4 kadang-kadang, tapi malas nak berebut
No.5 jarang-jarang sebab jarang pergi
No.6 agak kerap sebab saya memang jalan laju hehe..
No.7 kadang-kadang sebab takde line
No.8 memang geram kalau kena huhu
No.9 ...mmmm memang pun especially sekarang
No.10 tu memang geram lah jugak kalau kena (tengok, kucing tu pun muka geram)


No.11 tu...oooo...memang tak tahu nak cakaplah geramnya kalau kena
No.12 tu mak aiii...nasib ada GPS
No.13 tu memang harulah kalau dah siap ambik cuti bagai...erkkk

Korang geram yang mana satu? hihi :p

#Geramnye!

errkkk...ada lagi rupanya...

2 comments:

  1. memei' le geram Linda huhu :)

    ReplyDelete
  2. Saya baca pun dah geram. Tak sempat nak pilih yang mana satu paling buat saya geram!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...