nota iklan

Tuesday, 26 May 2015

"Kemewahan" dunia hari ini...

Mungkin inilah harga bagi "kemewahan" dunia hari ini...

Selepas subuh dah kena keluar rumah....Kalau tunggu matahari terbit memang entah pukul berapa akan sampai...

Dah nak maghrib pun masih 'beratur' nak sampai ke rumah....Kalau zaman dulu, dah kena hambat dah dengan mak kalau tak sampai rumah lagi....hihi

12 comments:

  1. memang tak boleh lewat sedikit, lepas subuh memang harus keluar rumah...

    ReplyDelete
  2. Ibarat, keluar dengan matahari, balik dengan bulan.

    ReplyDelete
  3. sedeh nye kan.. ape yang dikejar pon tatau.. hutang masih banyak..
    kalau tidak kejar.. gamaknya tak dapat la bermewah sgt.. makan2 dan pendidikan anak
    .. kan..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,
    itulah perjuangan. tak adalah mewah, cukup2 makan je pun ---> ambo lah tu

    ReplyDelete
  5. Itulah lumrah kehidupan skrng ni.. mudah2an ia menjadi ibadah buat kita semua juga kan, in shaa Allah..

    ReplyDelete
  6. Lambat 5 minit pun banyak perbezaan yang akan terjadi dalam rutin harian kita. Nasib baiklah saya ni tinggal tak jauh dari tempat kerja. Kalau tidak, macam inilah juga. Keluar sebelum terbit matahari dan balik selepas matahari terbenam!

    ReplyDelete
  7. Memang betul, tak tahu sampai bila rutin camni. Bkn untuk cari kemewahan hanya sekadar mampu teruskan kehidupan dgn selesa.. :-(

    ReplyDelete
  8. masa memang memainkan peranan dalam mencari rezeki.. lambat skit, bakal lewat ke tempat kerja..

    ReplyDelete
  9. sy klau lps pkl 7 pg kuar alamat smpai opis pkl 8.30 jwbnya so klau dh agak2 lmbt sy trus naik 2nd bridge ja.smpai pkl 8 gak

    ReplyDelete
  10. adat resam dunia zaman sekarang gamaknya..

    ReplyDelete
  11. zaman skrg dah berubah.. kita yang terkejar2 masa skrg..

    ReplyDelete
  12. Adam garam dunia sekarang..tensen kan!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...