nota iklan

Sunday, 13 December 2015

Curi-curi?

Kalau dulu masa zaman sekolah, lepas siap tolong mak buat kerja-kerja rumah, boleh sambung baca buku tak ingat makan minum.
Sekarang bila dah ada family sendiri, dengan kerja rumah yang tak pernah berhenti, curi-curi baca buku masa semua orang tak bangun lagi. Bukan apa, ada je complaint nanti kalau ibu duduk diam ralit dengan buku. Haishh...

4 comments:

  1. Betul tu, Linda. Saya ni pun kalau pegang aje buku, ada yang komplen di rumah tu! Akhirnya teruslah berkubur aje minat membaca. Nampak tak alasan saya ni munasabah nak dibuat alasan? Hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..munasabah tu Mummy :) itulah alasan kita plg concrete kan

      Delete
  2. teruskan minat membaca....masa semakin kurang bila ada keluarga sendiri

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...