nota iklan

Thursday, 28 April 2016

Flash Sale!

Dapat e-mail pagi-pagi tadi, terkejut saya dibuatnya.
Ingatkan dah terlepas, nasib baik masih ada peluang.
Yelah, bayangkan...sebuah buku berharga seringgit je. Eh betul ke ni? Entahlah, rasa tak percaya pun ada.
Apa-apa pun esok saya akan cuba, kalau berjaya nanti saya akan sharekan ya.

Cuba rujuk link di atas untuk maklumat lanjut.
Tengoklah tajuk-tajuk yang di offer tu. Memang tajuk-tajuk baru tau.
Silap-silap pukul 12 malam ni saya dah siap beli, insyaAllah kalau mata mampu bertahan hihi :p

Cerita pasal flash....
Siapa tengok cerita Supergirl?
Suka tengok Flash dengan Supergirl tapi sayang sebab Flash ada dalam satu episod je..
mmmm...lagipun Supergirl falling for another man :(


6 comments:

  1. Baguslah untuk peminat buku. Boleh tambah koleksi. Saya ni dah lama tak menambah koleksi, Linda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik kan deal ni MD. saya pun kena lebih konsisten membaca lah MD, kalau tak kesian buku2 saya...duduk tersepuk di rak buku...huk huk. masa beli bukan mainnn :p

      Delete
  2. Memang menarik tawaran mcm ni... bukan selalu ada. Klu boleh mmg tak rugi dapatkan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Tn Khir...malangnya saya terlepas, lepas beberapa saat lewat..habis!

      Delete
  3. Peluang hanya sekali jer... apa tunggu lagi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...peluang yg sebegini, sekelip mata je habisnya..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...