nota iklan

Wednesday, 13 April 2011

ek elehh...telur pun nak buat tiruan ke?

eiiii...bosan betul manusia ni, macam2 perangai nak kaya, nak untung, nak menyusah kan org lain...
telur pun nak buat telur tiruan ke?
tak sangka kat China benda ni dah common yek...
walaupun kat Malaysia dah declare yg telur2 tu sume bukan telur tiruan, tapi risau lerrr jugak, kena berhati2 jugak lepas ni tau beli telur...

jom masak telur! aku paling suka part kuning yg cair.....hehehe

30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!30 Egg Recipes: Omelets, Quiches, Frittatas and More!

gambar ambik dari SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...