Maafkan saya....

saya belum lagi rasa semangat hari raya....

masih tak sangka Ramadhan akan pergi, saya merasa sedih dgn perginya Ramadhan kerana banyak yg belum sempat saya lakukan...dan saya teringatkan arwah abah di alam barzakh....kata org, roh2 di alam barzakh akan merasa sedih dengan berlalunya Ramadhan...
semoga arwah abah akan sentiasa gembira di sana...semoga doa2 kami buat abah akan dibawa malaikat kepada abah sebagai dulang2 cahaya...dan semoga abah tahu yang kami sentiasa mendoakan abah sebagai tanda kasih sayang dan ingatan yg tidak berpenghujung....berterusan dan abadi sehingga akhir hayatku pula...

Mohon ampun dan maaf...zahir dan batin...maafkan saya sekiranya ada keterlanjuran kata dan tinta....
Syawal saya biasa2 saja....sekadar meraikan kemenangan setelah berpuasa...

biarlah bersederhana menyambut Syawal....jangan terlalu gembira berpisah dengan Ramadhan...
biarlah Syawal sederhana...biarlah...satu hari nanti bila kita kembali kepada-Nya....yang ada hanyalah kain putih....

Comments

Popular Posts