nota iklan

Thursday, 6 March 2014

Terima kasih :)

Terima kasih kepada semua rakan2 blogger yang masih sudi singgah ke blog saya yang hampir berhabuk ni.
Terima kasih di atas komen-komen dan doa serta tips2 yang berguna untuk saya.
Alhamdulillah hari ni baru rasa sihat dan ringan kepala. 

Persahabatan ini amat saya hargai walaupun kita tidak pernah bertentang mata mahupun mendengar suara. Terima kasih semua!  

Teruskan tersenyum ya :)


31 comments:

  1. blog fae pun bersawang lama x berupdate -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah Faezah...itulah salah satu cabaran berblogging ni kan...hihi:p

      Delete
  2. Alhamdulillah linda dah semakin ok... cepat2 sembuh sepenuhnya yer...

    ReplyDelete
  3. sama la..sy pon dah lama xupdate..dok komen entri orang jer..hehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, dah semakin sembuh...semoga bertambah sehat hendaknya ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih di atas info doa tu CPF :)

      Delete
  5. Sama kita ibu .
    Cik akak batok 2 nie .

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga Cik Akak pun cepat sembuh ya :)

      Delete
  6. alhamdulillah...dah kembali sihat dah kan....semoga terus sihat ye...

    ReplyDelete
  7. T kasih kembali.. semoga ukhuwah yg baik membawa keberkatan & kejayaan bersama semua... aamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih tuan Khir...aminn :)

      Delete
  8. alhamdulillah dh semakin sihat ye...jaga diri...

    ReplyDelete
  9. Salam Jumaat,

    semoga hari ini dah sehat seperti sedia kala..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, dah sihat sepenuhnya ya. Tugas mak-mak ni memang beratkan Linda sampaikan boleh cepat stress, boleh jatuh sakit dibuatnya kerana diri kita yang terakhir sekali difikirkan bila melibatkan keluarga ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Mummy...asyik fikirkan keluarga sampai terlupa diri sendiri hihi :p

      Delete
  11. Sakit ke ? patut lama tak dengar khabar berita....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah Hainom...sakit kepala sgt beberapa hari...tu yg x dtg berziarah :)

      Delete
  12. Ukhuwah yang terbina atas nama Allah tak kan terputus begitu saja walaupun tidak pernah bersua muka dan hanya di alam maya. Semoga ikatan yang terbina ini akan terus berkekalan hingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...