Skip to main content

Tidak dibenarkan untuk dibawa ke Chemistry Lab + Cafe?

Tengahari tadi berpeluang makan di Chemistry Lab + Cafe Shah Alam.
Wah betul2 ada aura makmal kimia sehinggakan saya rasa saya yang kena kerja situ. 
Kimia sudah agak sebati dengan diri saya, favourite subject masa belajar dan masih ada tempias dalam kerja.



Saya paling suka pintu kayu tu :)

Dan hati-hati ya bila korang decide nak pergi Chemistry Lab + Cafe ni. 
Pastikan korang tak bawa satu benda ni.


Sila tinggalkan negative thoughts di luar ya!

Nak balik nanti, baru boleh ambil semula....hehe :p

Comments

  1. ada tengok sorang blogger ni pergi sini jugak..menarik kan konsepnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah...lain dari yg lain kan dear :)

      Delete
  2. betul2 ingat makmal kimia tadi...hehehe...so cute

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann Ana...yg tak tahan mmg bikar original mcm guna dalam makmal hehe

      Delete
  3. Kalau masuk sini teringat zaman sekolah dulu ketika jadi pelajar sains. Lamanya tak 'bermain' dengan bahan kimia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann MD, main campur2 pastu tukar warna lah, keluar garam lah...salah buat tak menjadi yek hehe

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah pelik tapi benar dengan Lazada

Ceritanya pada bulan Dis 2017, anak perempuan saya teringin sangat nak beli meja study yang sama sebijik dengan abangnya.
 Dah puas merata cari yang lain tapi tetap nak yang sama jugak sebijik huhu :p
Macam ni lah rupanya.

Bila pergi semula ke tempat yang kami beli dulu di Subang Jaya, memang ada stok tapi harganya boleh tahan jugak dah mencecah RM1000 ++.
Rasanya masa beli dulu dalam 2 tahun lepas, harganya murah lagi.
Puas jugak keluar masuk kedai perabot nak cari yang sama atau lebih kurang sama tapi encik suami tak puas hati sebab tak berbaloi dengan kualiti katanya. Saya pun tak arif sangat pasal kualiti perabot ni, pada saya asalkan cantik dan sesuai dengan ruang dah ok sangat lah tu.
Encik suami kata perabot sekarang harapkan mahal je tapi kebanyakannya cuma compressed wood bukannya solid wood. Errkk..apa pulak tu, kata hati saya. Tapi buat-buat je macam faham. Tapi memang tak dinafikan kayu meja study yang kami beli untuk si abang memang nampak kuat dan tiada lapisan laminate…

Mulakan hari dengan senyuman :-)

Assalamua'laikum Selamat Sejahtera Selamat Pagi Salam Ceria
Semoga hari ini kita mampu memulakan hari dengan sebuah senyuman dan berlapang dada serta hati yang bersih dan berfikiran positif walaupun dengan seribu kepayahan, kesukaran dan masalah yang berlegar2 di sekeliling kehidupan kita. Ya, kita takkan mampu menghalang seribu dugaan, rencam dan ragam kehidupan...yang kita mampu lakukan hanyalah menukar cara kita menilai dan menghadapinya... 
Ya Allah, berilah kami ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi kehidupan ini...Amin


Today, give a stranger one of your smiles.  It might be the only sunshine he sees all day.  ~Quoted in P.S. I Love You, compiled by H. Jackson Brown, Jr.
People seldom notice old clothes if you wear a big smile.  ~Lee Mildon
The world always looks brighter from behind a smile.  ~Author Unknown
Life is like a mirror, we get the best results when we smile at it.  ~Author Unknown
Smiling is infectious,
You can catch it like the flu.
Someone smiled at me today,
And I starte…

Senyum itu

Hati yang mengeluh Rasa yang berkecai Pilu yang tertahan
Semua tak terluah
Senyum itu juga terpamer
Hanya yang tahu seolah faham Apa yang ditanggung susuk tubuh itu
Namun lelah dan deritanya Dia simpan diam-diam Dia pendam rapi-rapi
Yang terluah Hanya senyum itu