laaaa....baru aku tahu!

korang, aku tahu lah aku blogger baru dan tak glamour hehe...


tapi aku selalu baca blogger2 lama lain citer pasal buffered earnings ni...aku malas nak check akaun nuffnang aku ...tahu mmg
  je...

apa2 pun aku happy berblogging sbb blog ni nota aku tapi dalam bentuk web dan secara tak langsung boleh kongsi dgn org lain dan dapat kawan baru, dpt ziarah blog org....ewaaahhhhhhh...ye lah tuuuuu ehhhh....

betul lerrr korang.....tapi sambil menyelam minum air mana ada salahnya ye tak...
lagipun kalau ada iklan2 nuffnang tu nampak lagi comel kan blog kita ...hehe



tapi ada lah dua hari lepas aku tgk kat akaun nuffnang aku tu.....ada pendapatan terumpuk...emmm apa tu ehhh? entah aku pun tak tahu ...dia citer pasal CTR lebih dari 2 ehh kalau tak silap? adalah CTR aku lebih 2...adalah nampak under pendapatan terumpuk tu ada 2 iklan... ye lah tu.....kira2nya a good start lah tu...dapat pecahkan telur ayam zero tu....

tapi kan korang semalam aku log in website nuffnang dengan bahasa inggeris, selalu malay...aku nak update survey aku ler konon2nya...
tetiba kan under earnings tu....laaaaaa......buffered earnings ke! pendapatan terumpuk = buffered earnings rupanya, baru lah aku tahu korang!
sorry lahhh ehhh...korang dah lama tahu ehhhh...malunya aku haha....


aku dapat buffered earnings rupanya...thank you En.Nuffnang

itu je lah citer aku punnn......hehe sekian
(gegambar semua credit to mr.google)

Comments

Popular Posts