Buku dan buku lagi....

Saya ada satu azam yang setiap tahun saya buat tapi masih belum complete lagi...
apa yek...jeng jeng jeng...mcm lah suspens sangat, mcm ada org kisah ye tak...huhu..

oppsss ye ye....betul lah tu, nak kuruskan badan yg semakin sihat ni...
and satu lagi nak habiskan baca buku2 yang semakin menimbun dan bertambah hasil pembelian yang tak pernah kenal erti jemu hehehe...

nak buat camne, saya ni cuma sekadar ulat buku i.e. peminat tegar buku, pantang nampak nak beli, habis baca ke tak lain citer...

saya berazam ni nak upgrade diri sendiri jadi book monster hihi...i.e baca buku, faham, amal mana yg patut dan boleh sampaikah pada org lain...mmmm sounds interesting...ye tak? hehe....mode berangan, harap satu hari nanti akan jadi kenyataan ye... we'll see...ewah...ye lah sangat...

banyak buku yang saya nak baca, masa lunch hour kat ofis tadi saje lah snap gambar koleksi buku-buku kat ofis i.e about 1% je koleksi buku2 saya...rak buku kat rumah pun dah penuh...



berazam nak habiskan baca tafsir Quran jugak


tapi yang peliknya kalau buku cerita, kurang 3 hari dah boleh habis baca...mmmm...sabar je lah yek


ok till then, jumpa lagi next entry....salam sayang



Comments

Popular Posts