Saya dah penat :-(

Entry ni ditulis kerana saya rasa sangat letih....:-(
Letih melihat rumah yang bersepah2 dgn mainan di sana-sini, tak tahu berapa byk kali saya perlu mengemas mainan yg bersepah2 di atas lantai, di atas meja, bawah kerusi atau di celah2 kerusi
Letih mengemas meja makan yg bersepah dgn cawan2, kertas, gumpalan tisu, mainan dan pelbagai benda lagi...
Oh saya memang dah penat mengutip baju2 kotor di lantai, di atas katil, celah tangga...walhal bakul baju kotor dah disediakan di setiap bilik...
Mana lagi ditambah dgn rutin kerja2 rumah yg lain; menyidai dan melipat kain, masak (itupun dah jarang sekrg kerana tak sempat ataupun kerana dah letih mengemas), basuh pinggan, kemas dapur, cuci toilet, mop lantai,sapu sampah, buang sampah....etc etc
Waahhhh penat betul rasanya! Sungguh penat!

Saya nak rehat sekejap sambil mencuci mata....berangan2 dpt rumah yg cantik
Waaaa...adakah ini hanya dlm mimpi?!

Jomlah layan kejap jom...my dreamlist (gambar2 credit to www.stylisheve.com)

Comments

Popular Posts