Tak sempat? #doabuatMH370

Lately banyak benda yang saya nak buat semua tak sempat.
Nak update blog tak sempat.
Nak blogwalking tak sempat.
Pagi ni pun belum sempat lagi nak breakfast.
Setiap hari macam ni lah saya....baik di pejabat atau di rumah
Asyik terkejar-kejar :(


Kat pejabat terpaksa multitasking akibat boss yang tidak bertimbang rasa :(


Kat rumah tak payah cakap lah, tapi saya sanggup lagi multitasking sebab tak pandai nak handle pembantu rumah..hihi


Bila bangun pagi saya rasa belum cukup tidur lagi..aduhaii

(gambar2 pinjam Mr Google)

Comments

  1. Jom visit & follow blog saye di http://mommysuci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jom visit & follow blog saye di http://mommysuci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. As/kum Linda... macam nilah kehidupan jaman ni... semua terkejar-kejar... ada kalanya kita berada dlm situasi begini... dua bulan lalu saya mengalami perkara yang Linda sedang alami ni... saya jadi stress dan sakit2... skrg dah settle balik... sabo jela...

    ReplyDelete
  4. tak pe.. serba boleh..susah nk cr ni..

    insyallah semua ada ganjaran pahala..x mau mengeluh ye.

    ReplyDelete
  5. Semoga dikurnia ganjaran syurga atas setiap usaha & penat lelah...

    ReplyDelete
  6. Adatlah jadi ibu bekerjaya. Banyak betul tanggungjawab. Kalau tak multitasking memang boleh terduduk atas lantai. Semput. Memang saya pun rasa masa sangat pantas berlalu. Walaupun dapat cukup tidur, still rasa tak cukup tidur. Tak cukup kaki tangan ni nak handle semuanya serentak.

    ReplyDelete
  7. Hehe.. Same la kite kak... Nak buek camno :p

    ReplyDelete
  8. Sabar Linda ada ketikanya waktu seakan lari jauh meninggalkan kita... anapun lama dah tak update entry..keep calm dear.

    ReplyDelete
  9. Semoga dikurnia ganjaran syurga atas setiap usaha & penat lelah...

    ReplyDelete
  10. Biasalah tu.. keadaan kdg2 mmg slalu mcm tu. Semoga dilancarkan & dipermudahkan segala urusan ye... aamiin.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts