nota iklan

Monday, 27 October 2014

Confuse pulak nak pilih yang mana satu...

Pernah tak korang berangan nak duduk sorang2...diam2...takde orang kacau?
Boleh ambil our own sweet time...
Tak perlu bangun pagi celik mata, fikir nak siapkan anak2, nak hantar pergi sekolah, nak urus itu, nak urus ini....nak kena kerja, nak kena fikir apa nak masak, baju kena basuh, baju kena lipat, kena iron...rumah kena sapu, kemas dapur, sediakan makan, basuh pinggan....
ishhh bosan kan...list tu tak pernah selesai...

Oh tapi bila fikir semula, tak nak lah duduk dalam dunia ni sorang2 sebatang kara...kaannnn..syukurlah ada keluarga, kerja etc etc..
Cuma kadang kala rasa nak lepaskan diri dari bunyi riuh, bising2, hiruk pikuk di sekeliling ni...
mmmm...pernah rasa tak?

Katakanlah, korang ditawarkan dapat sebuah rumah kecil untuk duduk sorang2 kan untuk beberapa hari, rasa2nya yang mana satu korang akan pilih...jeng jeng jeng..

Jom kita tengok dan pilih!


Nanti beritahu ya korang nak yang mana satu?
Sambil tu saya pun nak buat pilihan yang mana satu...
Masih lagi confuse :p


(Sumber : Google)

Coffee, Books and Me :)

6 comments:

  1. X nak la duduk sorg2 Kak hheee

    ReplyDelete
  2. Hari tu, saya cuti beberapa hari..memang niat nak luangkan masa untuk anak2..sebab jarang dapat bercuti..
    Memang seronok

    ReplyDelete
  3. kita ni mmg sentiasa confuse kan linda, masa serabut kita teringin nak dok sorang2 jangan ada org kacau...bila dah sorang2 rasa sunyi la pulak...dah nak pi kacau orang la pulak.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Semua rumah tu nampak mengerikan huhu... takmau la duduk sorang2...setakat anak2 pi sekolah, hubby pi keje, ok lagi... ada jugak masa bersendirian ni haa... syukur hihi...

    ReplyDelete
  5. huhu saya pilih rumah yang sy duduk sekarang ni...Bagus juga entry ni buat kita rasa lebih bersyukur dengan ape yang kita ade...tambah lagi jurnal kesyukuran saya :)

    ReplyDelete
  6. Taknaklah Linda duduk sorang-sorang walaupun kadang-kala terasa bosan juga dengan rutin harian. Takpalah, bukan selamanya kena buat rutin yang sama. Tiba masa, bertukarlah rutin tu, ya tak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...