otak saya dah penat?

selalu dengar kan orang kata kalau keje government mesti relax, x banyak keje....
huhu...sapa kata? sapa kata? sapa kata?!!
Shout : Angry Boss Man Screaming Into MegaphoneAngry : Doubtful emoticonAngry : An image of a woman kicking her husband.
hehehe...gimik aje tu...tak marah punnn...

tapi mmg teruk lah keje gomen sekarang...aduh aduh ..especially kami yg kat bahagian pengurusan & professional ni, bak kata kawan saya, tiap2 hari kami lumat...buat keja tak berhenti, pikir tak berhenti, discuss, meeting, ke sana ke sini...itu ini begitu begini....waaaa nak nangis...

Cry : Crying baby in a diaper, illustrationTired_man : STRESS. Word collage on white background. Vector illustration. Illustration with different association terms.    VectorTired_man : Tired worker is on the case. Isolated on white background, vector illustration.

tapi sebab tanggungjawab pada agama, bangsa dan negara, saya teruskan jugaklah...ewahhhh...lagipun tak keje nak makan apa kan...hehehe....sabor je lah yekkkk.....

semoga ini menjadi amalan yang bermanfaat dan boleh menjadi bekal saya nanti....insyaallah.....

notaibu: tapi family tetap yang paling utama! semoga saya mampu membahagikan masa dengan sebaik-baiknya untuk manfaat semua pihak.....amin....

Family : Happy family smiling together, drawing sketch

Comments

  1. haaa.. yang rajin camni saya tak marah kalo bagi bonus + naik gaji sampai rm500 pun :D

    ReplyDelete
  2. Terharunyaaaa.....tq apak :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts