CAK!

Peek-a-boo  Salam semua, apa khabar! Saya singgah jap sini...hari ni baru habis paper kedua...3 papers to go! pergghhh...cramp jejari2 ku menjawab soalan2 yg bertimbun2 tu, 3 hours non-stop, eiii tak sempat tau, takleh berhenti menulis, sabor jer lahh...

tak sabar lah byk nak citer ni....tapi tak leh lama2 update blog, khamis ni exam lagi, pastu sabtu, pastu isnin...tak sabarnya nak habis!

tapi kan sebuk2 pun minggu exam ni aku sempat lagi layan satu citer ni...pukul 2.30-3.30 ptg TV2...citer Kau Laksana Bulan, adaptasi daripada novel tulisan Aina Emir...

aku suka lah citer ni....wahhhh boleh jatuh cinta lah dgn Firas! alah sukanya kat Firas....
lakonan Zulhuzaimy memang mantaplah...spechless lah aku bila tgk Zulhuzaimy berlakon jadi Firas

oklah nanti lepas exam aku nak menghayati lagi cerita ni, boleh tengok kat youtube...
sambil tu nak korang layan jap renungan Firas @ Zulhuzaimy yg boleh buat aku cair...huhuhu








korang rasa ada lagi tak jual novel ni ehhh? kena buat koleksi ni..



-gegambar credit to google-

Comments

Popular Posts