gelaran ibu itu suatu nikmat....

hasil kerja tangan ni saya terima sehari sebelum menyambut hari ibu tapi tidak berkesempatan untuk saya kongsikan kerana sedang sibuk mengulangkaji pelajaran...

terima kasih anakku, di atas tanda ingatan...selagi anak2 masih belum dewasa dan menjadi manusia yang berguna kepada agama, bangsa dan negara, selagi itulah tugas saya belum selesai dan masih banyak yang perlu difikir, direncana dan dilaksanakan.....

ya Allah, jadikanlah mereka hamba yg taat kepada-Mu dan berada di landasan agama-Mu...itulah harapan saya yang paling utama...siapapun mereka kelak, biarlah mereka menjadi manusia yang mulia di sisi Yang Maha Esa....insyaAllah....



harapan saya agar saya dapat menjadi ibu yang terbaik yang saya mampu kerana saya bukanlah manusia sempurna...kerana ianya suatu nikmat Allah yang tidak ternilai, tiada galang gantinya...

....dan nikmat Allah yang manakah yang telah saya dustakan?.....

Comments

Post a Comment

Popular Posts