Seronoknya! Big grin :-)

Balik saja dari kerja petang semalam, memang dah jadi kebiasaann saya untuk check dulu postal box, bukannya apa, mana lah tahu ada surat2 dari bank yg tak diundang...oppsss tak tak, saya selalunya memang bayar hutang bank, bahaya menangguh aktiviti  membayar segala macam loan dan bil ni...nanti tak pasal2 terguna untuk shopping pulak. Lagi satu kalau bab2 bil elektrik ni...isshhhh selalu nervous entah berapa bil elektrik saya, mana taknya, dahlah rumah saya mmg takde bibik, so kalau siang hari mmg takde org kat rumah, tapi bil elektrik boleh mencecah sehingga rm280 sebulan, ish tension tau kalau fikir2...sekarang ni je dah kurang sikit dalam lingkungan rm170-200, itupun lepas kami berhenti gunakan termos elektrik tu, banyak consume electricity rupanya termos tu...

oklah, berbalik lah pada cerita yang saya happy sangat tadi hehe....lebih2 pulak, sebenarnya takde lah apa pun kan..saja jek buat gempak, apa lah...
ceritanya, bila check2 postal box tadi, adalah surat ni...tadaaaaa


sorrylah ya, camera cap ayam...

ingat tak posting saya dulu pasal MPH membership...haaaa apa lagi dapat surat rebate lah ni...wahhhh seronoknya, tak sabar nak tengok dapat berapa....cepat2 bukak...


wah, ni dari julai ke dis 2011 punya ni...


sekali tengok, mak aiiii banyaknya saya belanja beli buku! sendiri tak percaya huhu....

wah berapa lah agaknya rebatenya....



wahhh...banyaknya, bayangkan saya dapat beli buku free dengan jumlah rm119! seronoknya, this is priceless, huhu tak sabar nak pergi MPH gamaknya....

syukur alhamdulillah...dan satu lagi sebelum pergi rebate tu, photostat satu copy penyata ni untuk income tax nanti, senang kan? dah justify dah rebate income tax saya rm1000 utk buku....
mmm.......beli buku rajin, baca buku tak habis2 lagi, penuh dah mini library kat rumah tu...
oklah lagi satu, sentiasa ingat ya, baca buku utk dptkan ilmu dan biarlah ilmu itu bermanfaat ya, utk agama, diri sendiri, keluarga, masyarakat dan negara....insyaAllah


Comments

Post a Comment

Popular Posts