Blog Sioca Kecil ajar saya perkataan baru...terima kasih!

Betulll....saya memang belajar perkataan baru ni dari blog Susun Atur Sioca Kecil...
Saya jumpa ni di entry blog yang INI

Saya pernah makan di restoran Jepun dan pernah makan BENTO pun...
Tapi serius saya tak tahu pun BENTO ni memang istilah yang digunakan ibu2 canggih di luar sana untuk merujuk kepada bekal makanan terutamanya untuk anak2 ke sekolah...

wahhh nampak sangat saya dah banyak ketinggalan...
Kagum betul dengan ibu2 yang sangat rajin 
Kalau nak baca lebih lanjut bolehlah jenguk2 di blog Susun Atur Sioca Kecil ;)

Happy Blogging!

Comments

  1. klu suka ke daiso mesti tahu ni...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo ye ke Fizah...nampaknya saya kena pergi daiso ni, saya belum pernah pegi lagi...thanks Fizah ;)

      Delete
  2. salam kenal sis...
    nice!!!
    ay pon tertanya2 mase mule2 bace...
    suke2...

    lets 4low insyimanhaiz.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts