Wordless Wednesday

I love my job but I hate my boss ;(



Photo: Want to work for a Bad Boss or....escape!
visit:  http://sayw.com/articles/creative-strategies-for-starting-a-profitable-side-business

Comments

  1. Huhu... Same la kite... Oops... (Jgn bg bos saya baca ni tau :p)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...kan Wafee kannn....harap2 bos saya tak baca jugak huhu ;p

      Delete
  2. bos i yang pempuan dah resign.aman sikit, kalau ada asyik menyusahkan je. permintaan ntah apa-apa. dia takde aman opis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betullah cik Hani...especially yg pompuan kan...mmg tak larat nak layan...kdg2 dah puas sabar dah...hihi ;)

      Delete
  3. waa, seram lak.. shad baru selangkah nak masuk dunia pekerjaan ni.. baru nak pegi praktikal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...takpe Sha...doa banyak2...ada boss yg baik jangan risau...cuma percentage yg byk kerenah tu lebih sikit kot huhu....good luck Sha!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts