Seronoknya bila artikel terpapar di laman web

Saya kira penulis2 hebat dan kreatif yg mana hasil penulisan mereka telah dibukukan ataupun terpapar di majalah atau bahan cetak yang lain mesti rasa suatu kepuasan yang sukar untuk digambarkan. Bayangkan pula keterujaan mereka yang hasil2 tulisannya ditayangkan di kaca2 television! Kalau saya, mesti tak berhenti tersenyum dan serius rasa tak percaya...;)

Orang yang tak berapa terer macam saya ni bila pertama kali baca statement dalam surat "..dilantik sebagai penulis..." rasa macam wahhh bestnyaaa rasa berada di awang2an pulak haha.
Tapi bila bab nak siap menulis, serius memang terkial2, kalah kura-kura lambatnya. Selalu dapat e-mail cinta mintak artikel yg tak nampak bayang!
Alhamdulillah..selesai juga walaupun hanya untuk portal sebuah kementerian, dan walaupun hanya satu artikel 3 muka surat! Haha...buat malu jek, 3 muka surat je pun.

Kepada penulis2 hebat di luar sana yang telah menghasilkan bahan bacaan yang mampu memandaikan mahupun menghiburkan....saya memang kagum dengan kalian! 

Comments

  1. Mana mana?? Nak tengok sikit? Hehe..

    Sikit pun dah dipublish tu kira hebat la tuuu... Congrats kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Wafee...hehe tak layak lagi Wafee...ni pun artikel related dengan kerja...bukan penulisan kreatif pun...huhu malu jek...

      Delete
  2. Tahniah. Menarik ni. Bermakna penulisan awk menarik minat penerbit tu. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah Zack...bukan penerbit...portal kementerian je..itupun related dengan kerja. Konsepnya, dapat surat lantikan utk tulis artikel then kena jugak tulis artikel tu...kalau tak kena kejar hehe...tapi dapat lah jugak bayaran sikit Alhamdulillah

      Delete

Post a Comment

Popular Posts