MPH membership

Dah lama dah aku suka bershopping kat MPH ni, entah berapa byk dah duit aku habis kat sini huhu..
tapi punyalah rugi sebab baru last year aku jadik member, kalau aku tahu best jadik member dah lama aku jadik...
bestnya sebab dapat rebate voucher! tahun ni aku belanja dalam RM 1400++, dapatlah rebate voucher dalam RM 70..ok lah tu kan....dapat jugak atleast 2-3 buah buku depends on harga lah kan...lagi murah, lagi byk buku boleh rebate....

emmm...kesimpulannya aku mmg suka beli buku...terlalu2 sukanya. TAPI susah jugak nak habiskan baca! Tension tau hehe.... sekarang ni lagi ler payah sebab byk buku dari library pulak aku kena baca... speed reading please, bilalah aku nak pergi kursus ni....

Comments

  1. wah... banyaknya buku awak baca... boleh buat perpustakaan lah kan kat rumah lepas ni.. he. happy reading...

    ReplyDelete
  2. mmg satu bilik khas utk rak buku, tapi byk sgt yg saya tak habis baca lagi...aduhaiii

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts